Skip to main content

Do Zespołu Konsultantów Biura Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły zapraszamy nowych ekspertów. Poszukujemy Specjalisty ds. Koordynowania Procesem Wdrażania Podkomponentu 4B oraz Specjalisty ds. Hydrotechnicznych.

Zapraszamy ekspertów:

  • Wyspecjalizowanych w dziedzinach IT, zarządzanie kontraktami, inżynieria, telekomunikacja lub budownictwo wodne, hydrotechnika, ochrona przeciwpowodziowa i ochrona środowiska,
  • Doświadczonych w opiniowaniu i realizacji projektów w zakresie inwestycji lub modernizacji i rozbudowy systemów telekomunikacyjnych lub teleinformatycznych,
  • Doświadczonych w projektowaniu budowli hydrotechnicznych lub w wykonywaniu robót hydrotechnicznych.

Zadania Specjalisty ds. Koordynowania Procesem Wdrażania Podkomponentu 4B:

  • Zarządzanie procesem przygotowania i realizacji inwestycji,
  • Monitorowanie oraz weryfikacja harmonogramu wdrażania kontraktów,
  • Weryfikacja dokumentów projektowych, przetargowych oraz powykonawczych,
  • Udział w czynnościach testowych i odbiorowych,
  • Przeprowadzanie okresowej analizy ryzyka wraz z rekomendacją działań łagodzących lub naprawczych.

Zadania Specjalisty ds. Hydrotechnicznych:

  • Przegląd dokumentacji projektowej,
  • Udział w spotkaniach organizowanych na terenie budowy,
  • Wsparcie merytoryczne w zakresie zagadnień hydrotechnicznych,
  • Opiniowanie propozycji nowych zadań inwestycyjnych i projektów.

Podmiotem realizującym Projekt jest PGW #WodyPolskie. Szczegóły na stronie Ogłoszenia o pracę.

Fundusze Europejskie
Rzeczpospolita Polska
Wody Polskie
Unia Europejska
CEB
World Bank