Do Zespołu Konsultantów Biura Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły zapraszamy nowych ekspertów. Poszukujemy Specjalisty ds. Koordynowania Procesem Wdrażania Podkomponentu 4B oraz Specjalisty ds. Hydrotechnicznych.
Zapraszamy ekspertów:
- Wyspecjalizowanych w dziedzinach IT, zarządzanie kontraktami, inżynieria, telekomunikacja lub budownictwo wodne, hydrotechnika, ochrona przeciwpowodziowa i ochrona środowiska,
- Doświadczonych w opiniowaniu i realizacji projektów w zakresie inwestycji lub modernizacji i rozbudowy systemów telekomunikacyjnych lub teleinformatycznych,
- Doświadczonych w projektowaniu budowli hydrotechnicznych lub w wykonywaniu robót hydrotechnicznych.
Zadania Specjalisty ds. Koordynowania Procesem Wdrażania Podkomponentu 4B:
- Zarządzanie procesem przygotowania i realizacji inwestycji,
- Monitorowanie oraz weryfikacja harmonogramu wdrażania kontraktów,
- Weryfikacja dokumentów projektowych, przetargowych oraz powykonawczych,
- Udział w czynnościach testowych i odbiorowych,
- Przeprowadzanie okresowej analizy ryzyka wraz z rekomendacją działań łagodzących lub naprawczych.
Zadania Specjalisty ds. Hydrotechnicznych:
- Przegląd dokumentacji projektowej,
- Udział w spotkaniach organizowanych na terenie budowy,
- Wsparcie merytoryczne w zakresie zagadnień hydrotechnicznych,
- Opiniowanie propozycji nowych zadań inwestycyjnych i projektów.
Podmiotem realizującym Projekt jest PGW #WodyPolskie. Szczegóły na stronie Ogłoszenia o pracę.